Wysyłka

Koszty dostawy

 

  • Firma kurierska GLS
    powyżej 200 zł - gratis
    poniżej 200 zł - 12 zł przedpłata, 16 zł pobranie

  • Paczkomaty InPost 
    powyżej 200 zł - gratis
    poniżej 200 zł - 7 zł przedpłata, 10 zł pobranie

  • Odbiór osobisty - 0 zł
    Malavi Sp. z o.o. Sp.k.
    Budynek Biurotechnika III piętro
    Al. Prymasa Tysiąclecia 46 lok. 331
    01-242 Warszawa
    (możliwe formy płatności: gotówka, karta)

    Pn - Pt w godz. 900-1700


ADRES DOSTAWY
Adres dostawy to miejsce, pod które zostanie doręczona przesyłka na podstawie danych podanych przez Klienta w momencie składania zamówienia.
Uwaga: Zachęcamy, by w adresie dostawy podawać miejsce, pod którym osoba, która ma odebrać przesyłkę przebywa w ciągu dnia, w godzinach 8.00 - 16.00. 
Jeśli w tych godzinach nikogo nie ma w domu sugerujemy podać inny adres, pod którym  w podanych godzinach możliwy będzie odbiór przesyłki (np. adres miejsca pracy). 
Zmiana adresu dostawy możliwa jest przed wysyłką zamówienia. Nie ma możliwości zmiany adresu dostawy dla przesyłek będących już w drodze do klienta.
Kurierzy nie mają obowiązku kontaktu telefonicznego z klientem. Kurier podejmuje dwukrotnie próbę dostarczenia przesyłki. Pozostaje ona w magazynie odpowiedniego oddziału 8 dni roboczych, po czym jest zwracana na adres sklepu.
Jeśli przesyłka wysłana poprzez firmę spedycyjną nie dotarła w ciągu 3 dni roboczych po otrzymaniu maila systemowego o nadaniu przesyłki prosimy o kontakt ze sklepem. Sklep nie ma wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki przez firmę spedycyjną.




 

ROZPOCZĘCIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA


Zamówienie za pobraniem, płatne przy odbiorze jest przyjęte do realizacji w chwili otrzymania potwierdzenia zamówienia (drogą telefoniczną lub mailową).
 Zamówienie za przedpłatą, płatne przelewem bankowym lub poprzez operatora szybkich płatności Dotpay.pl czy mTransfer jest przyjęte do realizacji w chwili, gdy przelew zostanie zaksięgowany na koncie bankowym sklepu.

 



PRZESYŁKA
Towar jest odpowiednio zabezpieczony  na czas przesyłki. 
Status przesyłki wysłanej poprzez firmę GLS można śledzić online pod adresem http://www.gls-poland.com/pl/home/index.html
wpisując numer przesyłki podany w mailu systemowym informującym o jej nadaniu.

Sklep zastrzega sobie prawo odmowy wysyłki zamówienia za pobraniem do osoby, która nie odebrała poprzedniej przesyłki pobraniowej.
Wysyłka realizowana jest poprzez firmy kurierskie GLS, tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel